Lite uppdatering

Nu var det ett tag sen, så får bli en liten snabb uppdatering. I fredags var jag först till frissan på dagen, riktigt skönt att få klippa av lite, himlans slitet. Hon sa också att jag behövde inpackning i mitt hår då det har blivit torrt av slingorna som jag gjort tidigare och sen att jag färgat på det sen. Så köpte ett hår paket med schampoo, inpackning och leave-in serum från Lanza så hoppas det blir bättre :) Sen var jag och Linn till bolaget och efter de vidare hem där vi satt i nån timme och drack och tjåla skit. Gick sedan vidare till Tiger och det hela slutade på Lingårn, riktigt trevlig kväll var det :)

Lördagen var rätt seg. Umgicks med Kristoffer hela dagen och framåt kvällen köpte vi hem lite gott och kika på film. På Söndagen var jag hem och käka hos mamma och sen åkte vi och hälsa på mormor en sväng. Hmm jag det var väl helgen det. Tog tåget tillbaka hit till västerås idag på morgonen. Käka lite lunch med Johanne på stan och sen var vi till skolan och satt lite med arbetet. Det är i princip helt klart nu vi ska bara läsa igenom det allihop så ska vi träffas på onsdag och göra lite ändringar (om det behövs) och förbereda för presentation. Ska inte göra jätte mkt idag, nyss varit och handlat och ska snart kanske försöka mig på att plugga lite. Noll motivation till det så får se hur det går.

Hm nu är det bara fyra dagar kvar på denna termin, vart tog tiden vägen egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback