Helgens bravader

Helgen har spenderats på hemmaplan. På fredagen satt vi först hemma lite, sen hem till Linn, sen hem till Johanna och de avslutades senare på Lingårn. På lördagen firade vi Limpan, tjejfest hemma hos henne först, senare ut till bubblet och träffade massa annat folk sen åkte vi tjejer upp till solo och dansade av oss lite, fyllekäk på donken och billig taxi hem. Mycket trevligt har jag haft i alla fall :) Igår spenderade dock jag och krille mestadelen av dagen/kvällen i soffan, men men på söndagar behöver man inte göra särskilt mycket annat :p

Lite bilder från helgen då : (För jag kom ihåg att fota lite i alla fall även om kameran glömdes av lite då och då)

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

När vinet glöder i de fyllda glasen och
vi börjar bli i gasen, då lossar tungans band.
Vi som gått omkring och vart så blyga
vi slutar upp att smyga, modet kommer efterhand.

Hej, tjo och klackarna i taket!
Nu visar vi helt naket hur modiga vi är.
Inga ord kan bli för stora, vad har jag att förlora?
Så är det med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback