En ny blogg?

Jag funderar på att skaffa mig en ny blogg :p Fråga mig inte riktigt varför. Vill ha en ny, med ny design och stil. En som jag verkligen ska se till att uppdatera också. Men vi får se hur det blir?? Nån som är duktig och vill fixa design åt mig, antingen till min nya eller denna gammla?

Sen ska man ju ha ett nytt namn då också ? Gärna nåt kortare.

Hm kan ju passa på att berätta lite om min dag nu när jag ändå skriver. Har ju varit hemma utan egen dator så inte blivit nån uppdatering. Men idag kom jag tillbaka hit till mitt egna place. Kom lite senare än jag hade bestämt då sängen var väldigt skön imorse! Dagen idag skulle åt till städning men det har varit lite till och från på det, har ju morgondagen också innan skolan börjar! Anledningen att jag kom av mig var för att jag börja strula med csn. Ringde och greja. Var ju tvungen att ansöka om studiemedel igen och inte bara lämna studieförsäkran som alla andra så gjorde väl det då. Men sen insåg jag ju att de kommer att se till poängen för hösten terminen som var när de beslutar och därifrån har jag inte hunnit få alla poäng. För jag väntar på tentan och sen har vi inlämningsuppgifter vi ska ha poäng för också. Så var tvungen att ringa igen och säga att de poängen kommer att komma och hon räknade ut (med tanke på andra poäng jag har sen tidigare) att jag behöver nio poäng till för att få pengar, så löser sig om jag får poäng för antingen tenta eller uppgifterna. Så imorrn ska vi prata med Kjell så löser det sig förhoppningsvis! Jobbigt bara att jag säkert kommer att få vänta längre på mina pengar nu :( Så blir väl att låna till helgen då.Så det har jag grejat med och det tog sin lilla tid. Men lite städning har jag fått gjort också. Men blir golven och lite dammning imorrn. Ska även försöka hinna träna imorrn. Ska träffa Camilla vid tio o vi ska fixa med det tidigare nämnda, kanske har hon lust att följa med till gymmet efter det.

Hmm nu ska jag bara slöa lite framför tvn. Snart lipstick jungle ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback