Godmorgon

Jag ska snart göra mig i ordning sen ska jag nog ta och försöka ringa min lärare. Jag hoppas verkligen allt löser sig idag och att processen inte tar alltför lång tid så jag får in mina pengar snarast möjligt! Måste även ta och ringa försäkringskassan idag. Skickade ju in ny ansökan om bostadsbidrag i början av december och har inte fått svar än. Brukar inte ta så lång tid annars! Så måste höra om jag kommer att få det nu i Januari eller inte. Usch vad det ska vara massa krångel när det kommer till myndigheter och grejer.

Men det ska nog lösa sig idag, bara jag får tag på Kjell så är det nog inga problem. Kommer ju inte hinna få pengar till helgen, men Kristoffer är snäll nog att låna mig pengar då! Måste i alla fall fixa så det finns nå pengar på kontot den 27 (eller om det är den 28:e) då månadsavgiften till feelgood dras.

Hmm okej vi får se hur allt löser sig idag då. Blir gymmet efter skolan i alla fall med Camilla sen hem och städa. Jag hoppas på att mina böcker dyker upp idag eller imorrn också så man kan börja läsa. De vart skickade igår så de bör dyka upp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback