En ny vecka

Då var det måndag igen. Pluggat lite nu under förmiddagen och har just fått i mig lite käk - idag fick det bli skogsvampspanna med lövbit och kokt potatis. Riktigt mumsigt var det :) Ska ta det lite lugnt nu efter maten, en paus på en halvtimme eller nåt innan jag sätter igång igen.

Tre och en halv dags pluggande kvar. Men börjar känna att jag fattar några utträkningar och så nu i alla fall och det känns bra men ändå mycket kvar som ska tryckas in i huvudet, vi får helt enkelt se hur det går.

Inlägg dessa dagar kommer inte bli alltför spännande kanske då jag i princip bara ska vara isolerad och plugga. Imorrn ska jag plugga lite tillsammans med Camilla i alla fall så man får vara lite social. Annat jag ska göra är nog bara typ städa lite och packa på nytt inför hemfärd sen. Tänkte springa ner en sväng på stan efter tentan på fredag och kika. Hoppas på att de har lite rea på bianco, fick presentkort där av Kristoffer sen kan man alltid hitta nå på Gina, fick presentkort därifrån av han också :)

jaja, nu ska jag ligga lite i soffan innan det är dags igen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback