Torsdag

Hmm det börjar ljusna. Har fått läraren att rätta inlämningsuppgifterna så nu är det bara att vänta på att poängen kommer in i ladok vilket kan ta ett litet tag. Men ska ringa csn imorrn bitti om det inte kommit in eller om jag inte fått ett beslut förens dess. Så jag bör ha pengar i mitten av nästa vecka.

Idag har vi haft föreläsning. Denna kurs känns faktiskt helt okej, skönt med en kurs som bara fokuserar på teori och inte massa räkna. Om jag inte nämnt det är det en Handelsrättslig översiktskurs som jag läser nu. Efter föreläsningen var vi till gymmet, idag vart det benen då armarna fick sig en omgång igår. Annars har jag inte gjort alltför mycket idag, ätit lite mat och efter det var jag hur trött och slut som helst så har inte orkat ta tag i nånting. Måste packa också, inte direkt min favoritsyssla, för imorn åker jag hem. Blir utgång imorrn en sväng, ta det ganska lugnt för sen blir det födelsedags partay för Limpan på Lördag. Tjejfest hemma hos henne och sen solo :) Trevligt trevligt. Först imorrn innan jag åker ska jag och Camilla iväg på ett bodypump pass. Min kropp kommer vara lite slut, först massa träningsvärk och sen massa dansande på det, me like! Känns bra nu att ha kommit igång med träningen igen efter ett litet upphåll under jul, nyår och tentaperiod. Nästa vecka blir det fler pass ändå, beach 2009 vet ni!

Hmm ska jag göra nåt vettigt kankse ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback