Godddag

Igår vart det inget skrivande, men hände inte alltför mycket spännande heller. Var till camilla på morgonen fram till cirkus fyra och pluggade och sen var jag hem och pluggade lite mer. Inte mycket annat hände!

Idag började jag dagen med en liten tur på stan. Varit så shoppingsugen de senaste dagarna och ville verkligen hitta ett par stövlar på bianco. Men jag hittade ingenting! Vare sig där eller nån annanstans. Kollade kanske inte på alltför många ställen men ändå, mycket rea men inget som föll i smaken. Man ska ju inte handla bara för att det är billigt för då blir det bara att ligga o skräpa sen. Men tråkigt var det att man inte kunde göra nåt fynd. Men får spara lite på pengarna då, och presentkorten kan ju vara trevliga att ha när de snart börjar få in vårkollektion :) HIttade en tröja dock på H&M  som jag är lite sugen på, en randig, kikat på den på hemsidan så blir kankse att beställa den o lite annat där sen senare.

Nu ska jag få nåt ätbart i magen och sen är det dags att plugga lite mer. Bara två dagar kvar nu, börjar bli lite smånervös!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback