Update

Nu var det riktigt längesen jag skrev här. Men har haft lite fullt upp. Så vad har hänt? Varit hemma nu i, vad blir det, typ en och en halv vecka tror jag. "Lovet" började med en resa till tallin. God mat och dryck och kul att få se lite nytt :) Sen var det julafton, vart riktigt nöjd med alla mina julklappar också :) Som mest bestod av pengar och presentkort, vilket var perfekt nu till mellandagsrea och när jag inte hade så mycket pengar! Sen var det  juldagen som var riktigt trevligt, vart hotellet på kvällen och shaka loss lite :p Sen fick man ta det lugnt en dag innan lördagen då det var julfest på björnidet. Rktigt skoj och mycket folk, man bli nästan chockad att det faktsikt finns folk i smedjebacken, vart håller de hus i vanliga fall?

Mkt mer än så här har egentligen inte hänt. Tagit det lugnt, umgåts och faktiskt pluggat lite också! Imorse vakna jag med nackspärr så vi får se hur det går med mina planer för dagen Men ska umgås lite med Linnsan sen och så ska jag ner och sola vid mamma i alla fall. Pappa ska äntligen fixa mina däck idag också så jag kommer kunna köra min bil sen, det var på tiden!

Imorrn är det nyårsafton. Vad händer då egentligen? Jag och Krille ska käka vid grannarna först i alla fall sen vet jag inte riktigt vart vi ska.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback