Torsdag

Totalt glömt att uppdatera idag även om jag suttit en del framför datorn. Föreläsning imorse, sen som vanligt så fick typ halv springa till skolan. Och det är halt ute !! Efter skolan var ju jag och Camilla iväg till gymmet, vart armarna idag och det gick bra med handleden (smörjde in den igår med en gel för muskler och leder som gjorde susen!). Nu har jag dock istället en sån fruktansvärd träninsvärk :p Man kände det verkligen när man skulle träna idag, vaderna och magen är nog värst. Och imorrn ska vi ju iväg på ett bodypump pass så det blir till att köra med lätta vikter. Träningsvärk botas med träning, right?

Hoppas bara att det ger sig lite till kvällen, ska ju ut och shaka loss lite i högklackat. Och vill ju kunna gå någolunda normalt! Annars idag då ? Jag har läst lite i Civilrätt, gått ganska bra men haft en oerhört trött dag så varit nära att somna flera gånger om. Sen har jag packat lite och så, blir ju hemfärd imorrn så jag får hämta min lagbok som behövs till nästa vecka. Men sen blir jag kvar i några veckor här i Västerås...

Hem till helgen alltså, åker imorrn efter träningen. Blir utgång med min kära Linn m fl till kvällen :) Annars blir de en lugn helg, Mys dag/kväll med Kristoffer på lördagen och sen fika o skvaller på söndag.

Men men än är vi inte där. Ligger i soffan nu och småkikar lite på criminal minds, skulle nog lätt kunna sova nu. Men kommer sluta som alltid att jag blir kvar framför tvn och när jag väl ska sova är jag övertrött och kan inte somna! Men kan sova lite längre imorrn i alla fall :) Har ju packat och träningen börjar inte förens elva. TiIlbaka till tvn ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback