Nu har jag varit lite så där dålig igen

Med att uppdatera i bloggen. Men kan inte säga att det har hänt alltför mycket heller.. Min Tisdag försvann även fast jag i princip inte gjorde nånting kändes det som. Igår var vi i skolan några timmar och skrev klart det sista på arbetet innan vi skicka in det, efter det var jag till gymmet en sväng. Idag har vi också varit i skolan, skrivit en opposition och knåpat ihop en presentation till imorrn då vi har seminarium. När jag kom hem var det dags att laga mat sen har jag gått runt här och plockat, packat det mesta har jag gjort också. Åker ju hem imorrn i typ två veckor så de behövs en del saker. Ska försöka plugga lite också. Vart grymt seg, börjar bli nervös att jag också ska dra på mig en förkylning (camilla har haft feber) för har pendlat mellan varm och kall hela dagen, och känns varm även fast jag fryser. Så jag ska dra i mig lite c-vitamin för jag har då inte tid eller lust att bli sjuk! Så bäst att göra nåt åt saken innan det sätter igång ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback