Goddag bloggen!

Idag är det onsdag - mitten av veckan. Haft föreläsning på förmiddagen sen var jag och Camilla iväg till gymmet. Fick bli en omgång ben idag. Skulle egentligen ha kört armar men lät dem vila för min handled värker nu igen, vilket kom efter coren igår. Ska prova att köra armar imorrn och se hur det går, ska ta med så att jag kan linda den lite också kanske det går lättare. När jag kom hem från träningen sen så gjorde jag mig i ordning och drog iväg till ICA maxi på hälla och storhandla lite. Nu behöver jag nog typ inte tänka så mycket mer på mat för denna period. Har nog så jag klarar mig, kanske lite påfyllning av basvaror och så men annars så (frysen är full!). 

Alltför mycket mer har jag inte gjort idag. Städat, diskat, lagat mat och försökt att läsa lite men är oerhört seg känner jag, tidig kväll ikväll! Imornr är det också föreläsning på förmiddagen och sen iväg till gymmet efter det som sagt, sen måste jag verkligen läsa resten av dagen så att jag inte behöver ha dåligt samvete till helgen då det inte kommer bli nå av på fronten. 

Känns jättebra att vara igång riktigt med träningen nu :) Denna vecka blir det fyra vändor, blir ett bodypump pass på fredag också. Härligt med mycket träning i veckorna så behöver man ej ha så dåligt samvete om helgerna, då man ofta får i sig lite onödigt (och man ska ju ha nån vilodag i veckan också!). Vi har sånt bra schema i skolan också att de verkligen finns tid till att träna, vi har redan nu lagt upp schemat för träningen för nästa vecka :p :

Måndag: Functional moves (nytt så det ska bli skoj att prova)
Tisdag: Core och aerobics alt. cykel distans
Onsdag: Gym armar
Torsdag: Gym ben
Fredag: Bodypump 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback