Slut i huvudet

Jag är trött och slut och vill inte läsa detta nå mer just nu känner jag. Vill inte läsa nåt mer om avvikelser för just nu snurrar allt i huvudet på mig och jag bara blandar ihop en massa. Så kanske bäst att ge sig för dagen. Jag ska nog kika en film nu, går en på femman nu, Vit oleander - som verkar rätt bra så ska nu kika den och sen sova i tid och ta itu med resten imorrn. Sista dagen då innan tentan men jag tror jag har fått in en hel del i alla fall så hoppas att jag kan mer än vad jag tror. När man sitter och räknar uppgifter om och om igen blir det ju lätt att man glömmer och blandar ihop så kanske kan jag det egenligen, vi får helt enkelt se hur detta kommer att gå! Skulle i alla fall vara riktigt skönt att klara det nu.


Kommentarer
Linnsan

Du klarar det bra ska du se =)

Vad ärt det för kurs förresten??



Pusspuss & Lycka till

2009-01-07 @ 22:04:48 | http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback