Efter en vända på stan

Så kom jag hem med några kassar i alla fall, innehållande:

Fem par nya trosor

Ett par nya stövlar
(Hittade dock inte ett par på bianco som jag tänkt men en massa annat fint fanns det där men hade ju bestämt mig att köpa ett par nya stövlar. Men hitta ett par till nedsatt pris på belle så nu kan jag köpa nån annan variant från bianco, hmm ett par nya pumps kanske ? :p) 

En ny kalender

Ett par örhängen


Ett par ljusa jeans leggings (vill ha ett par från vila sen också då de har fickor och knappar också, så blir nog en mörkare variant därifrån sen.) ett svart linne och ett flätat skärp från Gina tricot.

En väska i större modell
från Wedins. Köpte den för att jag ska kunna få plats med allt som ska med till skolan samt träningskläder. Modellen var helt okej, duger mycket väl som träningsväska och priset var mer än okej, 120 kronor :p

Tänkte jag skulle vara duktig att lägga ut bilder lite senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback