2 dagar kvar

Då var det bara två dagar kvar att plugga till tentan då :s Undrar hur det här ska gå ? Skulle kliva upp tidigt idag, men kände mig riktigt seg för håller på att bli förkyld :( Så låg till tio, men nu har jag i alla fall gått igenom mina egna anteckningar en gång, så ska väl gå in på det jag läste igår igen nu snart hade jag tänkt .. Känner verkligen inte för att plugga idag, huvudet känns grymt tungt. Ska nu dra i mig lite mer brus vitamin och hoppas det ger sig. Ska nämnligen iväg och träna idag och imorgon och har inte tid att vara sjuk, måste verkligen träna känner jag ..

Nu ska jag kika runt på internet en kvart eller sådär innan jag börjar läsa igen .. Då ska jag läsa fram till lunch vid ett, sen efter det läsa till ungefär tre innan vi drar iväg till gymmet, sen läsa så mycket jag hinner och orkar när  jag kommer hem därifrån. Kul dag ? Nej skulle jag väl inte direkt påstå, men men man måste väl göra tråkiga och jobbiga saker ibland också om man vill komma nån vart !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback