ännu en heldag

Idag vart det ännu en heldag i skolan ! Suttit med det där j*vla inlämningarbetet, ursäkta mitt språk ! Det är inte ett dugg roligt nu och vi verkar inte riktigt få ihop det heller .. Förstår inte hur det kan fela som det gör, hoppas att vi Får en rätsida på det imorrn .. Riktigt jobbigt att jobba med något en hel dag framför datorn, idag har det blivit cirka åtta timmar framför datorn, åtta timmar !! Så blir inte mkt framför datorn nu ikväll .. Just nu håller jag på att laga lite mat, blir klyftpotatis, köttbullar och nån sås, förmodligen kantarell :p Resten av kvällen ska jag spendera med att pendla mellan mina böcker och tvn, förstår inte riktigt hur jag ska orka plugga nå mer, men har ju tyvärr inget val .. Tänkte jag kanske skulle ögna igenom inlämningsarbetet också och se om jag kommer på nån snilleblixt, ytterst tveksamt ..



Morgondagen kommer att se ungefär ut som denna, och med lite flyt är vi klara med upgiften då, hoppas hoppas ! Sen blir det tv kväll med Anna, så får se hur det blir med inlägg imorrn .. Ska försöka uppdatera med åtminstonde ett till idag ..

Idag har det varit så fint väder :) Tyvärr har det ju dock inte funnits tid till att njuta av det, men vart en glass i solen under lunchen :p Nu ska jag stoppa in min mat i ugnen ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback