äntligen avklarat

Nu har vi äntligen färdigställt inlämningsuppgiften ! Vilken lättnad, men imorrn är det seminarie på det så hoppas det går bra och att vi löst uppgiften rätt annars vet jag inte vad jag tar mig till, 38 timmar har vi sammanlagt lagt ner på den ! Så vill inte gärna lägga ner mycket till ..

Vart inget inlägg igår, sorry .. Men var i skolan till sex, sen till ica och sen nere vid anna till halv elva och när jag kom hem efter det orkade jag helt enkelt inte ! Resten av denna dag ska jag ägna åt att laga lite mat, läsa lite i boken :( och sen slöa framför tvn .. Idag fyller min mor år :) Grattis .. Hade ju velat vara hemma och fira men istället vart det cirka sex timmar i skolan, men men inte mycket att göra åt saken ..

Imorrn är det seminarium mellan åtta och tio, sen ska jag bara vara hemma och försöka plugga så mkt det går !! Behöver verkligen ta igen en del läsande som man inte orkat/hunnit nu under arbetet med uppgiften .. Sen ska jag packa för helgen kommer spenderas hemma :p Utgång på Fredag, vad händer Limpan? Ska även hinna plugga lite och ner på stan innan jag åker på fredag .. Men men, idag är det bara onsdag och nu ska jag stoppa mat i ugnen ! Puss

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback