äntligen hemma

Idag vart det då en lång dag i skolan, från nio till sex och bara en halvtimmes lunch .. Vilket innebär åtta och en halv timmes arbete med ett inlämningsarbete om bokföring. Kredit hit och debet dit, massa siffror och krångliga frågor .. Usch vad trött jag är i huvudet, vill inte tänka mer idag eller huvudtaget :p Skulle ju egentligen verkligen behöva läsa mer inför tentan, men kommer aldrig kunna koncentrera mig på det just nu ! Förstår inte hur jag ska hinna plugga till tentan eller huvudtaget, går åt ett par dagar nästa vecka till grupparbetet också, sen är det inte långt kvar till tentan och väldigt mycket att minnas kan jag säga ! men men, inget roligt för er att läsa :p

Imorgon kommer min Kristoffer :) Massa mys blir det och kanske bio på Lördag .. Nu ska jag snart käka nåt och bara slöa hela kvällen, kanske städa undan lite mer också .. Men blir nog en tidig kväll för jätte trött redan nu !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback