bad update

Ännu en gång .. Men haft lite fullt upp så har faktiskt inte haft tid, men ska försöka bättra mig lite .. I fredags vart det en sväng på stan med Anna :p Ett par skor, spray, kam, kofta och nylonstrumpor vart det ..Sedan åkte jag hem, solen sken och allt var så underbart :) Svängde förbi Nisses en sväng och snacka lite skit med Linnsan och väntade tills hon slutade så åkte hon med mig sen .. Åkte förbi smedjan, hämtade mamma och Linn vandrade hem därifrån .. När jag väl kom hem var väl klockan närmare fem och tiger ringde och hörde om vi inte kunde grilla hemma vid mig, trodde inte far och mor skulle gå med på det, man bor ju trots allt inte hemma längre och mamma skulle upp o jobba ! Men hon sa i alla fall att de var okej om vi plockade undan och inte var kvar hela kvällen ! (Riktigt så vart det ju dock inte) Precis när jag skulle kliva in i duschen kom några av mammas kompisar och kidnappade med henne ner till Smedjan och gjorde massa behandlingar och grejer och bjöd på mat så hon vart inte ens hemma under kvällen :p Pappa var med och grilla och det kom lite mer folk än vad som var meningen :p Men det var jätte trevligt och pappa verkade inte ha något emot det heller .. Och det var så himla underbart för det var inte direkt kallt heller ! Hur som helst satt vi ute på "min" veranda fram till en tre på natten och snacka massa skit ! Så himla skönt att man kunde sitta ute, tände lite ljus och satt på infra värme och man var ju tvungen att klä på sig lite, men i alla fall, var inte alls så kallt som man kunnat tro (sen kan ju alkoholen ha gjort sitt också).

Himla skönt känns det nu när det går mot varmare tider .. Gårdagen och idag har ju dock inte riktigt varit lika varma men känns i alla fall att det är på G nu :) Igår sov vi lääänge, sen var vi upp och städade undan och sen beställde pizza som vi satt ute och käkade .. Sen var det bara en slö kväll, hyrde två filmer, Mr Woodcock och The stranger inside, båda var bra .. Och idag då ? Åkte tillbaka till västerås vid elva tiden, lagade lite mat, sen har jag legat och läst och läst, sen åt jag lite till, läste lite mer, kika lite tv och läste lite mer och nu sitter jag här ! Det var en summering över min helg i alla fall .. Nu ska jag diska lite sen kanske kika lite vänner innan jag ska läsa lite mer, ska försöka läsa allt det understrukna i min bok idag, har cirka 100 sidor kvar :( och imorrn blir de till att sitta hela dagen med övningsfrågor .. Ska även iväg och besikta bilen, hoppas det går bättre denna gång ! Nu börjar detta bli ett riktigt långt inlägg som ingen kommer orka läsa om jag inte slutar snart !

image82

Kommentarer
Anonym

och jag vill se bilder snuttan !! ;)

2008-04-27 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback