cirka en och en halv timme senare

Inte har jag fått alltför mycket gjort kanske .. Men läst nån sida och duschat av mig lite i alla fall, försökte nyss läsa lite mer men vart så hungrig så nu håller jag på att förbereda lunchen :p

Huvudet känns mycket tungt och den huvudvärk som dök upp igår har inte rikitgt försvunnit .. Spänner liksom, kan ha att göra med snorigheten som jag börjar fundera på om den har nånting med allergi att göra .. Jag har aldrig tidigare varit allergisk .. Men mamma sa att det är så mkt pollen och skit i år att många börjar känna av det, så kanske skulle man prova på att ta en allergitablett eller så kanske det blir bättre, eller kanske det bara en vanlig förkylning som inte vill ge sig riktigt !! Nu måste jag gå och steka på min hamburgare :)
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback