Då var ännu en helg över ..

Så snabbt det kan gå !! Idag har mor, far, Joakim och Lovisa varit och gästat storstan :p Jag och Kristoffer mötte upp dem nere vid punkt sisådär runt tolv tiden .. Kikade lite på new yorker först och fick en fin blommig topp som var på rea :) Sen vandrade vi runt lite tills alla vart hungiga (vilket uppstår väldigt snabbt när vår familj drar iväg på någonting :p) Så idag vart det middag på Grekiska Kolgrillsbaren, mums mums så gott det kan vara :) Sen vart det att vandra runt lite till, fick ett rosa linne och ett par nya strumpbyxor .. Sen åkte vi ut till IKEA, men tro det eller ej vi var aldrig in på IKEA (kors i taket att mamma inte kände sig tvungen att gå in där !!) Va in på hälla shopping lite snabbt sen ICA maxi .. Mamma köpte mig lite mat så jag inte behövde lägga mina sista pengar jag har denna vecka på det, hon är så snäll så :)

Får se hur veckan kommer att framskrida ! Arbeta med inlämningsuppgiften imorrn och på tisdag i alla fall så blir nog inte alltför mkt  bloggande då, men nått inlägg framåt kvällen ska jag försöka klämma in .. Sen  får vi då se hur onsdagen kommer att se ut .. Förhoppningsvis är vi klara med arbetet i alla fall . Skulle vilja åka hem en sväng över dagen då de är mammas födelsedag, men skulle verkligen behöva plugga den dagen också .. Men funderar på om jag kanske ska ta ett tidigt tåg, plugga på tåget plugga lite hemma innan de kommer besök sen plugga på tåget tillbaka på kvällen ?!! Kan ju funka, men allt hänger som sagt på hur det kommer gå med vårt arbete !! Nu ska jag i alla fall försöka plugga lite, inte blivit nått denna helg när jag haft besök :s Så mycket att ta igen ! Hörs senare .. pusspuss

image82

Kommentarer
Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor värde 650 kr !

Länka jätte gärna till tävlingen också!

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-21 @ 15:30:10 | http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback