dålig uppdatering

Det har blivit lite dålig uppdatering idag ! Inte riktigt haft tid .. Dagen har i alla fall bestått av att jag och Anna vandrade iväg till föreläsning vid kvart över nio på morgonen, men självklart var den framflyttad till kvart över ett ! Så vandrade snällt tillbaka hem igen då .. Sen satte vi oss och gjorde en massa uppgifter och så, bra jobbat idag tycker jag :) Sen kunde jag tyvärr inte ta mig till den andra föreläsningen då jag hade tid hos optikern (mina linser passade mina ögon bra så om tre veckor har jag ett halvårs förbrukning !)

Anna skippade också föreläsningen då och följde med mig ner :p (men pluggat på riktigt bra idag, x antal timmar i alla fall och ska göra en hel del även imorrn !) Så vi gick och käka lite kina mat, riktigt gott var det .. Sen var jag då som sagt till optikern sen bestämde vi oss för att vi skulle hitta en skoaffär som vi hört om där de har snygga skor och dessutom en massa snygga för bara 99:- Till och med jag hade råd med ett par :p Min storlek var ju dock tyvärr slut i de flesta snygga, men hittade ett par ballerina i guld :) Bild kommer sen .. Min nya skoaffär i alla fall, mycket fina skor, hittat minst två par jag vill ha, och mycket bra priser också på både skor och väskor :)

När vi kom hem sen då fortsatte vi med pluggandet och sen vart det tisdags tv-kväll .. Så jag har med andra ord spenderat mycket tid nere vid Anna idag så inte hunnit uppdatera så mkt, sorry .. Men ska försöka slänga in några inlägg innan läggdags :p

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback