En ny dag

Då var det måndag, en ny dag och en ny vecka .. Idag känner jag på mig att det kommer bli en riktigt jobbig dag :( Känns kul att vakna på morgonen och ha den känslan ! Anledningen till detta är att jag måste plugga, plugga och plugga lite mer och jag känner verkligen inte alls för det .. Vet inte riktigt hur jag ska fortskrida med pluggandet till detta prov för att hinna lära mig så mycket som möjligt så tror det mest blir till att göra uppgitfter idag .. Känns i alla fall som att efter allt jobb med inlämningsuppgiften kan man nog mer om detta än vad man tror, hoppas det i alla fall .. Och så mycket jobb det var med den så tycker man inte tentan borde vara alltför svår .. Man kan ju hoppas i alla fall ! Jag ska försöka lägga mig och läsa lite i en timme ungefär (läste inte klart precis allt igår) sen ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning och sen äta lite frukost ! Runt elva snåret kanske, så ska jag iväg och besikta bilen och hoppas för min plånboks skull att den går igenom :p

Nu ska jag väl sätta igång, hörs senare ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback