?

En seg dag rullar på .. Känns himla skönt att vi kom iväg så pass tidigt och träna, skönt att vara hemma vid halv tolv och gjort träningen för dagen behöver man inte ha lika dåligt samvete när man sitter i soffan eller ligger och pluggar !! När jag kom hem käkade jag, fick bli en klassiker - Fiskpinnar och ris :) Sen tog jag det lugnt ett tag, har också börjat packa lite för hemresan .. Sen nu den senaste timmen eller så har jag försökt plugga lite, inte kommit alltför långt kanske, men ett antal sidor i alla fall och än är ju inte dagen slut ! Men just nu känner jag inte för nånting, skulle vara att sova då .. Huvudet känns tungt och näsan rinner, så nu ska jag vandra iväg och blanda mig en vitaminkick (2-3 vitaminbrus i ett glas vatten) .. Orka vara sjuk ? Trodde ju att jag hade blivit av med förkylningen ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback