Make up - vill ha

image108

1. YSL Touche Eclat Radiant Touch Concealer Accessora 295 kronor
2. MIST Stockholm - Highlighter Snowdrops 120 kronor
3. Eyeliner i kakform Make up store 135 kronor
4. Eyeliner brush Make up store 75 kronor
5. Pensel set Eleven 799 kronor
6. Smashbox Tokidoki Eye Shadow Quad Eleven 265 kronor

Men man kan ju tyvärr inte få allt ! Men det jag ska införskaffa mig är i alla fall nummer tre och fyra, sen ska jag även köpa mig en concealer också men förmodligen blir det nog en i en lite lägre prisklass .. Men denna ska tydligen vara hur bra som helst, men får bli när jag har lite mer pengar ,, Ska också köpa mig lite bra och äkta penslar, men får nog bli en och en och inte ett helt set på en och samma gång :p

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback