Nervös

Gud, jag måste verkligen klara den här tentan på Fredag !
Har inte ork att göra om den .. Inte ork till att sättta mig med de här urtrista papprena igen sen. Jag ska gå dit och klara det den här gången, så är det bara !! Tagit mig igenom häftet en gång idag och mina egna anteckningar två gånger, det är ju inte helt kasst iaf ?!! :p Tänkte jag kanske skulle ta och börja läsa i häftet igen och se hur långt jag hinner idag .. Sen har jag bara morgondagen på mig att trycka in all den här informationen i huvudet, börjar bli lite smått nervös nu faktiskt ..

Sen ska vi nu välja inriktning på de kurser vi ska läsa under hösten, tror det var tre eller fyra olika inriktningar. Och jag har beslutsångest, gud så svårt att välja vilken inriktning man vill läsa när man inte ens är säker på vad man vill bli. Och sista ansökningsdag är 15 april, det är inte alls lång tid dit så måste verkligen tänka igenom det här nu !

Kanske inte vart ett särskilt kul inlägg ? Men är ju meningen att man ska skriva ner sina tankar och åsikter i en blogg och just nu är detta tyvärr det jag tänker på ! Uppdaterar senare med nåt skoj :p

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback