ny dag

Då var det redan torsdag .. Gud så veckorna går snabbt nu för tiden, hinner inte riktigt med ! Imorgon är det redan dags att åka hem igen, tyckte nyss jag gjorde det .. Idag kom jag upp i lite mer vettig tid än igår i alla fall, vakna för ungefär en timme sedan så har ätit frukost o gjort mig i ordning lite, om tio minuter ungefär ska jag möta upp Anna och dra iväg till gymmet .. Så här tidigt tror jag nog aldrig vi har varit där förr men beror på att hon ska hinna med ett tåg sen .. Får nog ta det lite lugnt med träningen idag, känner mig tyvärr inte alltför kry och blivit snorigare än någonsin. .. Trodde det var över men så vart det liksom värre när jag kom till Västerås så får väl ta och proppa i mig vitaminer sen igen så får vi se om det blir bättre, förhoppningsvis ger det med sig .. Nu ska jag väl börja förbereda mig för avfärd !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback