Planering inför helgen

Snart har ännu en dag försvunnit .. Just nu känns det som att det går lite segt med läsandet, men snart igenom häftet för andra gången i alla fall sen tänkte jag bara gå igenom diagram och begrepp för varken hinner eller orkar (mest orkar för skulle nog egentligen hinna) läsa igenom allt en gång till ! Idag har jag också hunnit gått iväg en sväng till ICA, tvättat fönstrerna, diskat, lagat mat, tvättat och suttit lite vid datorn . Man kan ju inte läsa oavbrutet heller :p Då blir det så att man läser utan att egentligen inte läsa och sen måste man börja från början och det är ju bra onödigt !

Grymt tråkigt att ha behövt sitta inne mestadelen av denna dag ! Skulle varit mycket trevligare att hitta på nåt skoj .. Men men så kan det vara ibland. Imorrn efter tentan åker jag i alla fall hem och då ska jag inte bara sitta inne och plugga ! Först imorrn ska jag till morfar då han fyller hela 70 år :) Sen ska jag ut med Limpan, Carro, Jonna och förmodligen de andra vanliga som brukar vara med :) Ska bli trevligt att träffa lite folk efter dessa dagar av tristess och plugg .. Sen på Lördag vet jag inte om det händer alltför mycket ? Blir nog en lugn kväll i alla fall för ska träffa Kristoffers pappa och farmor på Söndag förmiddag, de ska komma och kika hans lägenhet (han har inte nyss flyttat eller så men hans farmor har inte hunnit varit dit ännu!) Sen åker jag nog tillbaka till västerås på måndag förmiddag skulle jag tro .. Det var min helg det, men än är vi inte där ! Ska först avklara den här tentan då som sagt så ska väl återgå till det nu då ..

Ville ha nånting att kika på till kvällen (då det är hockey på tv) så laddade hem första säsongen av vänner som jag nog sett hur många gånger om helst, men trevligt tidsfördriv ! :) Så när jag känner mig alldeles för  trött för de här papprena kan jag ju alltid kika ett avsnitt och sen plugga igen .. Man behöver som sagt ta en paus lite då och då :p

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback