Sammanfattning .

Nu har jag varit lite dålig med uppdatering igen under helgen, men haft mycket och göra så har varken haft tid eller ork att skriva nånting .. Men ska försöka bättra mig, men blir tyvärr inte lätt under helgerna ibland, lätt att man glömmer av .. Åkte i alla fall hem direkt efter föreläsningen i Fredags, hem till morfar och hälsade på sen vart det bara en myskväll med Kristoffer :) Sen var det mammas 40 års fest på Lördagen, riktigt trevligt till en början men sen vart det en incident som förstörde en hel del, väldigt synd när det började så bra .. Var som sagt riktigt trevligt och så de första timmarna i alla fall .. Tänker inte gå in mer på resten här, men hände nåt som man verkligen inte kan tänka sig i alla fall !! aaja så kan det gå . På söndagen spendera jag den mesta tiden i sängen sen hemma vid Kristoffer ..

Nu är jag tillbaka i Västerås .. Kristoffer kommer hit till helgen sen, kanske blir det utgång men kan bli så att han blir kvar hemma i min lägenhet då .. Egentligen skulle det ju dyka upp lite mer folk hemifrån, men verkar tyvärr inte riktigt bli så ?! synd, för hade varit riktigt trevligt då det är terass premiär på Pluto så säkert jätte mkt folk .. Så vi får väl se hur det blir ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback