seg en söndagkväll

Nu börjar mitt huvud kännas tungt ! Och just nu känner jag mig inte alls motiverad för att läsa nå mer, men borde egentligen läsa lite mer innan jag går och lägger mig .. Men frågan är om man verkligen lär sig någonting då ? Jag är tveksam, för när jag inte koncentrerar mig riktigt och känner mig omotiverad så läser jag utan att egentligen läsa så att säga .. Man läser en text men samtidigt tänker man på en massa annat strunt sen i slutet på sidan kommer man på sig själv att man egentligen inte minns nånting av det man har läst, då är det ju egentligen väldigt onödigt, eller vad säger ni ?

Tänkte att jag skulle ladda upp lite fulbilder från i fredags (förstår inte hur man alltid lyckas se hemsk ut på kort?!!) Och det är alltid så roligt när man har låtit kameran ligga och andra har knäppt kort, hittade t ex en bild på golvet, kul ?! Haha .. Men kommer lite bilder imorrn istället, orkar inte greja med det nu faktiskt ! Så ska verkligen försöka komma ihåg det imorrn, laddar upp alldeles för lite bilder :p Nu ska jag nog krypa ner i sängen, får se om jag kanske försöker mig på att läsa nån sida till annars blir det till att kanske till att kika tv eller nåt tills jag somnar, för är inte riktigt sov trötter än ! Men detta blir nog förmodligen mitt sista inlägg för idag ..

Godnatt allihop !

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback