seg, segare, segast !

Undrar vilken skala jag ligger på ? Snorig, tung i huvudet, tjock och ont i halsen, roligt ? nej inte direkt särskilt inte när man inte har tid att bli sjuk .. Måste stoppa i mig lite mer vitaminer nu snart ! Känner verkligen att jag skulle behöva träna idag då de inte blivit så mycket träning som planerat denna vecka, men får väl se hur jag känner mig sen annars blir det verkligen hårdträning nästa vecka, minst fyra pass i alla fall .. Så hoppas att förkylningen gett sig till dess i alla fall. Måste ju verkligen komma igång med träningen om man ska hinna se nå resultat framåt sommaren ! Men hur som helst måste jag i alla fall ut och röra på mig lite idag även om det inte blir gymmet. Blir nog kanske en lång promenad i solen istället, kan behöva lite frisk luft senare ! Har i alla fall lyckats plugga lite nu under morgonen, så känns väl lite bra . Men har ingen aning om hur det här provet kommer att gå !

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback