sista april

Japp då var det valborg, snart maj vilket innebär snart sommar ! ooh lycka, allting känns så lättare då Juni, Juli, Augusti :) Bara vara ledig en sådär två-tre veckor innan börjar jobba i sommar, ska ta vara på varje minut ! Sen slutar vi den åttonde augusti och runt den 15:e drar jag och Anna till värmen, fördmoligen Grekland - blir en sista minuten ! Pappa pratade här om dagen att han vill ta med familjen på en all inclusive resa till tunisien i mitten/slutet av september :p Hoppas han inte ångrar sig på den punkten, vem säger nej till en gratis resa med sol och bad ?! Underbart, två utlandsresor på två månader .. Men vi får väl se hur det blir med den sist nämnda, men att jag och Anna drar iväg är i alla fall spikat ! Läängtar, men först vill jag njuta av den svenska sommaren med allt vad den har att erbjuda :)

Nu ska jag gå och klä på mig och vandra ner till tvättstugan .. Medan den första tvätten rullar runt tänkte jag gå på en snabb liten promenad, sen ska jag tvätta fram tills ett ungefär och efter det dra hem :) Får se vad det blir för valborgs firande ikväll då :) ?!!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback