snabb uppdatering

Blir ett litet snabbt inlägg, inte så mycket skrivande när Kristoffer är här. Igår handlade vi och lagade till lite potatisgratäng och kött sen kika vi film hela kvällen ..

Idag har vi första sovit bra länge :p Det behövdes kände jag .. Sen har vi varit ut på biltema en sväng för Krille skulle ha nå grejer till bilen .. Sen har vi också varit nere på stan idag, men inte alltför roligt när man inte har några pengar .. Men hittade lite smått och gott som jag kanske ska köpa när jag väl fått pengar igen ..Var meningen vi skulle gå på bio ikväll, men vi skippar det .. Käkade lunch nere på stan istället, vart på tabazco .. Riktigt gott var det :) Så blir en hemmakväll ikväll också med massa mys .. Skönt det också ibland, men vart lite smått partysugen idag,  men får ta igen det nästa vecka, blir väl förmodligen hotellet på Fredagen ?! trevligt trevligt ..

Nu ska jag återgå till Kristoffer :) Hörs ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback