strax iväg

Hade kikat lite fel på öppettiderna på bilprovningen så kunde inte åka vid elva när vi egentigen skulle ha dragit iväg ! Så ska snart dra, eller rättare sagt runt halv ett .. Hoppas jag hittar dit nu då, krånglig väg :p Det andra stället var inte alls lika krångligt att hitta, men det ska nog gå bra ..

Har läst lite nu på morgonen, men som sagt har jag inte motivationen idag så det går trögt .. Men sen när jag kommer hem ska jag sätta mig och greja med massa uppgifter istället, kanske känns lite lättare .. Imorgon ska det tydligen bli jätte fint väder, så typiskt när man inte har tid att sitta ute och njuta ! Måste väl plugga lite på morgonen sen laga lunch, sen vid halv tre börjar tentan så blir till att sitta inne hela eftermiddagen, inte alltför skoj men förhoppningsvis blir det fler soliga och varma dagar inom den närmsta framtiden ..

Nu ska jag roa mig med något i cirka tjugo minuter (ingen idé att börja med uppgiter nu inte :p) innan vi åker ..

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback