tenta dag

Japp då var det tisdag och tenta dag då .. Sovit lite sisådär i natt, tjock i halsen och snorig :( Nu under våren har jag verkligen haft förkylningar som kommit och gått, inte alls roligt .. Men kan ju faktiskt hända att detta har mycket med att göra att vi satt ute så pass länge som vi gjorde i fredags !!!? Jag tänkte jag skulle försöka läsa lite nu, sen göra mig i ordning och vandra iväg till ica och köpta lite vitaminbrus (mitt recept emot förkylning, c-vitamin brus 2-3 stycken i ett glas några gånger dagligen !) och hoppas att jag kan få det att ge sig lite .. Vill ju vara frisk nu när man får lite långledigt !

Tentan startar halv tre, så drar iväg runt två nån gång .. Hmm undrar hur det ska gå nu alltså ? :s Efter den ska jag och Anna iväg till Ica och handla lite, sen hem till henne och laga lite potisgratäng och kött, mums mums ! Sen blir det en lugn Tv-kväll nere vid henne ... Men skriver kanske nåt mer inlägg nu på förmiddagen om det dyker upp nå skoj att skriva om :p

Ha en bra dag ute i solen (jättefint väder idag bara för att man inte har chans att vara ute !)
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback