Torsdag

Idag har vi haft seminarium på morgonen angående inlämningsuppgiften . Inga problem :p Så nu är den förhoppningsvis helt avklarat, känns riktigt skönt . Så jag har varit hemma några timmar nu för hade seminarium mellan åtta och tio . Känns så trist att behöva sitta inne när det är så vackert väder, egentligen skulle jag vilja sitta på nån uteservering nånstans i solen ! Men men måste plugga nu, ligger lite efter tack vare allt strul med uppgiften . Så jag har väl lyckats läsa lite i alla fall de timmar jag varit hemma men även hunnit äta mat, kika lite vänner och somnat av en sväng (man blir så trött när man ligger ner och läser !) ..

Ska snart läsa lite mera .. Måste komma igenom boken idag, sen kanske jag ska fundera över vad det blir till middag, vart en sån tidig lunch idag att jag redan börjar på att bli hungrig igen .. Sen hade väl jag och Anna tänkt att gå ut på en promenad lite senare också så att man i alla fall får lite frisk luft idag i det fina vädret :)

Imorgon åker jag hem en sväng .. Får jag äntligen träffa Linnsan en sväng, känns som det var evigheter sen nu :( Saknar dig gumman ! Först innan hemfärd blir det en vända ner på stan med Anna, shoppa lite och käka nån god lunch, hoppas att vädret håller i sig, kanske det bir en glass i solen också :) Okeej, nu ska jag verkligen återgå till böckerna, hörs senare .. Puss

image82

Kommentarer
Maria

=)=)

2008-04-24 @ 15:10:00 | http://blooondiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback