ursäkta bloggavbrottet

Vart ett litet avbrott under min hemvistelse över helgen .. Haft en del att göra och har inte riktigt hunnit sitta vid datorn . I fredags var det då folkan som gällde, det var skoj :) Var först hem till morfar då han fyllde 70, sen var jag hem till Carro innan vi gick allesammans till folkan då .. Ett irländskt band som spelade, de var bra faktiskt och de lockade en hel del folk i alla fall ! Sen lördag vart det bara lugnt, sov mycket lääääänge ....Sen käka vi lite onyttigt från pizzerian, tiger kom förbi en sväng sen åkte vi hem till mig och kika film hela kvällen .. Söndagen hände det väl inte heller alltför mycket, var hemma hos Krille för hans far, anna och farmor skulle komma förbi och kika hans lägenhet .. ajaa det var min helg i stora drag ..

Nu är jag tillbaka i Västerås i alla fall .. Riktigt tråkig väg att köra hit faktiskt och alltid ska det vara massa vägarbeten .. Sen har jag mött två polisbilar och när jag nästan var hemma såg jag en till som hade stoppat två bilar, de är i full fart idag så passa er om ni är i närheten :p

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback