Vad?

Trodde verkligen bilen skulle gå igenom idag ! Vad är felet ? Vi trodde ju att de var fixat (och med vi menar jag pappa och en reparatör på hans jobb :p) Men nej då värderna låg på detsamma, ingen skillnad alls ! (Färdbromsen tar olika eller nåt sånt) Ringde och berättade för pappa och han vet inte alls hur han ska göra nu, han ringde till och med och frågade repartören vad de då kunde vara för fel och inte ens han visste då han trodde det skulle ha blivit bättre, hmm hur löser man det då ? :p Jag vet i alla fall inte, min kunskap om bilar är inte den bästa måste jag erkänna ! :p

Nu ska jag laga mat :p Ska ha lite eget brandt´s då jag har köpt hem mangoraja dressing, mums mums ! Så blir det, klyftpotatis och kyckling, dags att börja steka ....

image82


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback