Var på tiden

Att bloggen satt igång igen :p  Kankse blir en hel del uppdateringar nu då, eller kanske ett riktigt långt inlägg, hehe. Sist jag skrev höll jag på att förbereda mig för en utekväll, det var en trevlig men dock tidig kväll :) Men kan vara skönt det också ibland.

Söndagen vart en rikitg seg dag .. Jag och Anna hade lite film marathon framåt eftermiddagen/kvällen, tre filmer hann vi plöja igenom. Först kika vi 27 dresses, charmerande tjejfilm :p Den var bra, men tyckte den kändes lite seg emellanåt. Sen kika vi the eye, den var spännande ! Trodde den skulle vara mer överdriven än vad den var, och det tycker jag inte om, men den var helt lagom .. Men dock lite overkliga "monster" ibland :p Sen kika vi ännu en skräckfilm som visades på tv, Skeleton key vilken jag hade sett förr men kom typ inte ihåg nånting, men den är bra så den rekommenderas :p

Igår var mor och far på besök .. Så vart inte så mycket pluggande inför tentan som jag hade hoppats på. Vi var ut till Ikea en sväng sen tänkte vi kika affärerna inne på Hälla köpcentrum men kom fram till att de inte var så roliga så åkte ner på stan en snabbis. Fick en turkos t-shirt med silvertryck från New yorker och det gula linnet från Gina som jag så gärna ville ha :) Så nu har jag något att ha på mig till helgen som kommer ..

Så vad har mer hänt ? Börjat en ny kurs i skolan har vi gjort, grundläggande ekonomistyrning. Än så länge känns det bra eftersom jag kommer ihåg en hel del från det från gymnasietiden .. Annars har det väl inte hänt alltför mycket mer tror jag .. Idag blir det plugg till klockan sju, sen blir det en tv-kväll med Anna, man måste ju slappna av lite från studierna också om man inte ska bli galen :p Så då kan det va bra med lite slötid framför tvn och lite skitsnack :p Morgondagen och torsdagen kommer också främst bestå av plugg :( inte alltför kul, men känner att jag måste klara det här provet nu på fredag annars måste man göra det i sommar  ! och det vill jag verkligen inte .. Men blir träning imorrn och torsdag också så man får en lite paus ..

Nu ska jag plocka undan lite från matlagningen och sedan ta itu med alla papprena ..

image82

Kommentarer
Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 14:01:14 | http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback