Våren är nog kanske här nu !

Gud vad fint väder det är ute, man får nästan dåligt samvete när man sitter inne ! Men har ju tyvärr inget val just nu .. Har precis ätit lite, var lite taco rester från gårdagen .. Ska snart klä mig och göra mig i ordning någolunda för vid ett har jag tvätt tid .. Funderar på om jag ska vandra iväg till affären också och köpa nåt att ha med på tentan imorrn och samtidigt få lite luft, eller så tar jag det sen senare .. Hur som helst måste jag ut medan solen skiner då kan jag slå vad om att jag kommer må bätre och känna mig piggare !

nu har jag läst ut mikrohäftet en gång idag i alla fall, ska väl försöka komma igenom det en gång till i alla fall och sen kanske gå igenom mina egna anteckningar och de viktigaste delarna ..

image82

Kommentarer
linnsan

klart det är folkan som gäller :)
guud vad skönt det är ute. vååårkänslor. här lyser solen och inte en vindpust :)

2008-04-03 @ 12:49:37 | http://linngoransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback