åh va glad jag blir !

Eller inte. Skulle dammsuga nu, men när min bror var här tyckte han att det var så mkt i dammsugaren att han kastade dammsugarpåsen. Visst kan man kanske förstå, men grejen är att jag inte vet vad de ska vara för sorts till denna för jag vet att de inte var lätta att få tag på. Och nu är det så att mitt golv är jätte äckligt och krille kommer fan hit idag och jag har ingen aning om va jag ska ha för dammsugarpåse och vart de finns att få tag på och har inte ens en sopborste. Hmm gå och köpa de kanske så ser de nog kanske lite bättre ut. Och annas dammsugare är trasig så den kan jag ju inte heller låna.

Kul ?

Kommentarer
Jossan

Det står på dammsugspåsarna vad dom passar till för dammsugare.. :)

Kolla bara vad din heter sen kollar du det på påsen. Eller så frågar du helt enkelt på en affär ;)



Lycka till!

Kram

2008-08-30 @ 18:25:11 | http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback