Alltid ska det krångla för mig ..

Åh mina kurslitteratur har inte ens blivit skickad än ! Kommer få läsa som en toook när jag kommer hem sen. Förmodligen har det väl kanske varit strul med nån bok och jag har tydligen kryssat i att de ska vänta tills de har alla böcker innan de skickar ! Annars hade jag ju faktiskt kanske redan fått nån bok. Men tycker det är dåligt att de inte skriver och talar om när böcker tar slut eller nåt. Speciellt när jag fick ett meddelande i Tisdags när de bekräftade min beställning. Men det står att den fortfarande bearbetas när man går in på min sida men också att de är försent att avbeställa och så, så jag hoppas de skickar imorrn. Nog för att jag inte kommer kunna få innan resan i alla fall. Hade verkligen behövt läsa, men vet inte riktigt hur bra det hade gått på resan i alla fall dock ?!! Men kommer få läsa mycket sen som sagt för tills jag kommer hem ska dom väl ändå ha kommit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback