Bara 3 och en halv dag kvar

 

 

Börjar gå upp för mig nu att det snart är dags att dra iväg igen :) Pappa hämtar mig på måndag klockan fyra på eftermiddagen. Åker till Sthlm och blir kvar på hotellet där så man får sova lite för flyget går klockan sex på morgonen. För er som inte följt mina tidigare inlägg så är det till Zakhyntos vi ska, Grekland. Jag, pappa, joakim och Lovisa (joakims flickvän) ska bo på Golden sun i kalamaki och Janne, irene och Ove (grannar) kommer att bo på ett hotell kankse tio minuter ifrån oss. Så blir nog en hel del party denna vecka :p Så ska verkligen se till att bli frisk nu! Har precis suttit och skrivit en packningslista i brist på annat att göra. Det är väldigt mycket man ska ha med sig egentligen, och oftast blir det en hel del som man egentligen inte behöver, men man vet ju aldrig.

Hmm, vad ska jag göra nu ? Stannade hemma från Grillningen idag för kände som sagt inte att det var så bra med tanke på att jag försöker friska till mig. Men just nu börjar jag bli lite rastlös, är trött som bara den i alla fall så kan nog somna i tid. Kika en film eller nåt nu kanske ..

Kommentarer
Helena

Hoppas du får det trevligt :)

Kram

2008-08-29 @ 22:28:26 | http://ninna85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback