Ensamt

Usch det är så himla tomt och ensamt i sängen varje gång efter att Kristoffer har åkt hem :( Tar alltid nån dag innan jag vänjer mig vid det.

De senaste timmarna har jag inte gjort mycket alls precis. Kikat runt på nätet och på tvn. Kikat på en prinsessas dagbok 2 också, mest för att ha nånting att slö kika på. Packat klart det mesta nu, förutom det som jag inte kan packa ner än som jag fortfarande behöver använda. Pappa, Joakim o Lovisa kommer och hämtar upp mig imorrn runt ett, två kanske och sen åker vi iväg till Sthlm. Checkar in på hotellet, käkar lite, växlar lite pengar och går runt i lite affärer, jag vill kika på outlet butiken också. Sen ska vi väl försöka somna i någolunda tid så man får nån timmes sömn för flyget går vi sex på morgonen och måste väl vara på arlanda nån timme innan. Ooh det ska bli så roligt :)

Nu ska jag kika lite mer tv eller bläddra i en tidning eller nåt tills jag blir trött i ögonen och kan somna så att det blir morgondag nån gång :p Godnatt, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback