Första "skoldagen"

Usch jag är förkyld !! Verkligen inte en bra tid för det ..Snorig, tung i huvudet och ont i halsen, skoj ?!! nej och verkligen inte nu, ska snart göra mig i ordning lite snabbt och vandra iväg och köpa på mig lite c-vitamin och ge min kropp en vitaminchock !

Har upprop idag iaf för skolan sen är det bara att dra igång igen. Kan inte fatta att en hel sommar har gått, att ett helt år gått sen det var vi som var nya elever. Tiden går ruskigt fort ibland. Senare idag blir de pubrunda som avslutas på kåren, ska bli trevligt så jag hoppas verkligen att förkylningen släpper en aning.

Ska väl kanske göra mig i ordning om jag ska hinna till ica och laga mat innan de är dags att vandra iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback