Fredag

Japp då var det redan fredag och helg. Kristoffer kommer inte förens imorrn dock, han hade nå grejs med jobbet idag så han kommer ner med tåget någon gång på förmiddagen imorrn. Så idag har jag då hela dagen för mig själv då de flesta har föreläsning eller ska på grillningen på Löga ikväll. Ja kommer nog skippa den för nu måste jag verkligen se till att bli lite friskare innan vi åker, fått en så jävla rethosta att jag låg och hosta i sträck i evigheter igår innan de gick att somna av ren utmattning! Så att vara ute en helkväll när det är lite lagomt kallt är nog inte den bästa medicinen tyvärr.

Men jag har saker att "roa" mig med i alla fall. Ska ner på stan o kika i affärer vilket är skoj, men måste även städa vilket är lite mindre skoj dock. Men jag tror nästan att jag börjar med det roliga. Gör mig i ordning snart och knallar ner :) Ska även komma ihåg idag att jag måste in och växla pengar till resan! Ska nog inte växla in alltför mycket, för i värsta fall kan jag ju faktiskt ta ut pengar där nere också.

Kanske skulle ta och ta itu med nånting nu. Skulle egentligen klivit upp för en och en halvtimme sedan, men när man egentligen inte har någon särskild tid att passa så är det så himlans skönt att bara ligga kvar och dra sig :p Jag har ju faktiskt bra många timmar på mig idag att både vandra på stan och städa.

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback