Godmorgon

Tog lite sov morgon idag :) Riktigt skönt var det. Redan Torsdag, fattar inte riktigt vart dagarna tar vägen alltså. Igår var det förfest på folke och sen pluto med ettorna. Riktigt trevligt var det och ikväll blir det hemma hos runda o sedan kårkväll, kommer säkert också bli jätte skoj. Gud vad synd att jag missar aktiviteterna nästa vecka, men missar det ju för något annat skoj så. Kan inte fatta att det redan är dags att snart åka iväg igen, har ju knappt hunnit vara hemma :p Nu har jag dock börjat flagna en del också :( Det är väl kanskse inte jätte mycket ändå, men en del på bröstet. Undrar hur det blir när jag solar på det sen då ?!! hoppas jag inte blir fläckig bara.

Åh jag har lite ångest, fortfarande inte hunnit städa här. Eller ja, hunnit och hunnit hade jag väl gjort. Men låg ju mest hela tisdagen och i princip hela dagen igår för att jag var så seg pga förkylningen, orka städa då? Men det behövs verkligen här nu alltså. men idag kommer det inte heller finnas mycket tid över till det. Blir till att kliva upp i tid imorrn och göra det. Senare imorrn efter städningen ska jag vandra ner på stan och kika runt lite :) Hoppas att jag hittar nå fint, sen ska jag växla in lite pengar också till resan.

Nu ska jag slöa lite med att kika på tv innan jag gör mig i ordning och käkar osv innan skolan som börjar kvart i ett ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback