Ingen rubrik

Nu har jag fördrivit tiden med att surfa runt på en massa olika bloggar. Tiden går snabbt när man ägnar sig åt det, tyckte nyss klockan var nio ju. Precis tvättat av mig sminket och gjort lite peeling i ansiktet. Himlans torr nu efter resan fastän jag tycker att jag smörjer mig hela tiden! Har ju som sagt börjat flagna en hel del på bröstet också och nu är ja lite små flammig på ryggen också. Så blir till att göra en peeling över hela kroppen imorrn och smörja in mig som bara den! Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna få en fin och jämn bränna och inte bli fläckig nu när jag åker. Ska om möjligt också försöka smörja in mig ännu mer nästa vända.

Men men, nog talat om det nu. Nu ska jag mysa ner mig i min underbara säng och kika på ett avsnitt eller två av SATC innan jag somnar ..

Kommentarer
Linn

ha en bra kväll.

2008-08-29 @ 23:25:04 | http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback