Lördag

Veckan börjar gå mot sitt slut och jag är en dag närmare avfärd mot värmen .. Tog en rejäl sovmorgon idag kände jag, sovit som en stock nästan som om jag var ut igår. Och ändå känner jag mig inte helt utvilad, knepigt. Men kan faktiskt inte sova längre nu. Jag städade undan det mesta igår, men idag blir det till att skura toaletten och ta hand om golven innan Kristoffer kommer. När han nu kommer?! Och jag hoppas för guds skull att han gör det. Grejen är att han måste vara hemma imorrn runt ett och det går liksom inte några tåg hem då bara för att det är söndag. Går bara nåt tåg som har Fagersta som sista station så skulle vara om han kan få skjuts av någon därifrån. Han va ut igår också så han vill ju helst inte ta bilen. Men måste lösa sig på nåt vis, saknar honom ju och eftersom jag ska resa bort så kommer det annars dröja typ två veckor till innan vi ses och det vill jag inte vara med om! men men vi får väl se hur det blir då.

Ska se till att röra lite på mig och göra lite nytta här hemma nu. Ska nog kankse rensa och fixa lite i garderoben sen också för jag ska ju köpa en till. Krille trodde faktiskt att de kommer att kunna gå in i min bil på nåt sätt så vi får väl se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback