Min och Annas resa - bokad !

 

Japp nu har vi i alla fall sett till att boka en resa - efter mycket om och men :) Kreta-rethymnon vart det, Motakis Village Stethali. Vart dock ingen sista minuten, anledningen till det var att vi helst vill veta vart vi kommer och så, plus att sista minuten kostar lika mycket nu i princip som vanliga - mycket tack vare vädret ! Plus att de fortfarande är semester, kikar man på resorna i början av september är de ju billigare, men då ska ja ju till Zakhyntos :p 4300 fick vi en resa för i alla fall, tyckte det var ett bra pris ändå.

Jag har packat ihop en hel del av mina saker och stoppat in i pappas bil. Lämnat dock till tysklands resan (åker imorrn vid 06.00) samt för några dagar jag stannar hemma nästa vecka. Jag, pappa och kanske krille ska åka tur o retur till västerås och lämna lite saker, men främst hämta mitt pass, känns bäst att ha det med sig ner till Tyskland, kanske inte behövs men vill inte stå utan ifall att.

Idag har jag jobbat sista dagen :) Skönt känns det nu, kommer säkert längta tillbaka lite sen senare. Men nu ska jag ju resa o massa annat skoj så. Men först och främst ska jag vandra ner och väcka pappa så vi kan komma iväg!

Pusspuss

Kommentarer
emelie

Jag hade lätt dumpat Sverige och åkt utomlands :/

2008-08-10 @ 02:53:37 | http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback