Sjukliga tider

Alla verkar bli sjuka nu, mycket på grund utav skiftningen mellan årstiderna, men för de i min närhet kan det nog också ha mycket att göra med Rookieveckorna :p Min förkylning börjar i alla fall gå mot sitt slut men hostan vill inte riktigt ge sig. Skulle egentligen hittat på nå med Anna och Isabelle idag men båda ligger hemma och vilar i förkylning.  Så jag åkte ner på stan en sväng och kika runt.

HIttade ett linne och en stickade kofta med korta ärmar - bilder kommer lite senare. Inte riktigt bestämt vad jag ska ägna resten av dagen till. Inte packat färdigt än så det måste väl bli gjort sen ska jag laga lite mat och plocka undan lite här. Sen ska jag väl egentligen bara vänta in morgondagen :) SKulle vilja träna lite känner jag, skulle verkligen behöva det. men behöver också verkigen vila upp mig så jag mår bra under resan. Men när jag kommer tillbaka sen ska jag ta itu med träningen på allvar, så ni får följa det här i bloggen sen också ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback